Občina v okviru ustave in zakonov ter podzakonskih aktov samostojno ureja in opravlja zadeve iz svoje pristojnosti in izvršuje naloge, ki so nanjo prenesene z zakoni.
Občinska uprava opravlja upravne, strokovne, razvojne in druge naloge v okviru pravic in dolžnosti občine na delovnih področjih določenih z odlokom.
Organizacija in delovno področje občinske uprave Občine Osilnica sta določena z Odlokom o organizciji in delovnem področju Občinske uprave občine Osilnica .
DIREKTOR OBČINSKE UPRAVE
- opravlja upravne, strokovne, pospeševalne in razvojne naloge, ter naloge v zvezi z zagotavljanjem javnih služb iz občinske pristojnosti,
- odloča o upravnih zadevah iz občinske pristojnosti na prvi stopnji,
- opravlja strokovna, organizacijska in administrativna opravila za občinske organe,
- izvršuje zakonske in podzakonske predpise, izvršuje občinske predpise ter druge sklepe, ki jih sprejemajo organi občinske uprave skladno s svojimi pooblastili,
- spremlja stanje družbe na področjih, za katera je pristojna in skrbi za njen razvoj skladno s sprejeto politiko,
- vzpostavlja, vodi, vzdržuje in povezuje zbirke podatkov in evidenc,
- spodbuja in usmerja družbeni razvoj,
- zagotavlja opravljanje javnih služb.
VIŠJI REFERENT III
- vodenje predpisanih evidenc in priprava informacij na njihovi podlagi;
- izdajanje potrdil iz zahtevnih evidenc oziroma o dejstvih, o katerih organ ne vodi evidence, pa zakon določa izdajo potrdila o dejstvu;
- vodenje zahtevnih upravnih postopkov na I. stopnji;
- opravljanje drugih upravnih nalog podobne zahtevnosti;
- sprejemanje strank in njihovih vlog;
- telefonska komunikacija za potrebe občinske uprave;
- vodenje postopkov vezanih na osnovno zavarovanje občanov brez prihodkov;
- vodenje postopkov vezanih na socialne občinske pomoči;
- vodenje postopkov vezanih na druge občinske denarne pomoči;
- pomoč pri pripravi investicijskih programov;
- priprava soglasij k PGD-jem;
- nadzor in izdaja potrdil o priključitvah na lokalno gospodarsko javno infrastrukturo.
FINANČNIK V
- finančno – računovodske naloge (knjiženje poslovnih dogodkov v prog. aplikacijo na podlagi likvidiranih dokumentov; pravilna izdelava odredb in FEPov; priprava podatkov za izdelavo mesečnih in letnih likvidnostnih načrtov)
- naloge povezane z blagajniškim poslovanjem in obračun potnih nalogov
- izstavljanje računov in vodenje analitične evidence neplačnikov ter priprava predlogov za izterjavo
- izvajanje nalog v zvezi s pripravo in izvrševanjem proračuna
- druge naloge po navodilu in nalogu župana.
DELOVODJA V
- načrtovanje dela
- nadzorovanje drugih delavcev
- vodenje potrebnih evidenc.
ADMINISTRATOR V
- izvajanje nalog pisarniškega poslovanja
- oblikovanje in vodenje baz podatkov
- sodelovanje pri materialnem in finančnem poslovanju
- sodelovanje pri izvajanju enostavnejših kadrovskih opravil.
EKONOM IV
- nabavljanje in izdajanje drobnega inventarja in pisarniškega materiala
- vodenje skladišča drobnega inventarja in pisarniškega materiala
- vodenje evidenc.
HIŠNIK IV
- opravljanje nalog v zvezi s tekočim vzdrževanjem objektov in naprav,
- opravljanje manjših popravil na objektih, napravah in opremi,
- obveščanje o stanju naprav, opreme in potrebi po večjih popravilih
- urejanje objektov in okolice
- druge naloge po navodilu in nalogu župana.
VZDRŽEVALEC IV – II
- spremljanje stanja objektov, naprav, poslovnih prostorov in prevoznih sredstev
- obveščanje o stanju objektov, naprav, poslovnih prostorov in prevoznih sredstev
- opravljanje tekočih vzdrževalnih del na objektih, napravah, poslovnih prostorih in prevoznih sredstvih.
KOMUNALNI DELAVEC II
- urejanje, čiščenje javnih površin
- pomoč pri popravilih ter izvajanju vzdrževalnih del
- opravljanje drugih fizičnih del.